Skapat av två mönstrade papper

När jag var och pysslade hos Sirap i Paris så fick vi var sitt mönstrat papper. Jag valde att köpa ett till ur samma serie. Sedan satte jag igång och skapade två kort.

Till det första kortet har jag använt ett stämpelmotiv från Bildmålarna.



Till det andra kortet har jag använt ett stämpelmotiv från The Greeting Farm.



Men som vanligt när det skapas blir det papper över. Så jag valde att altra två tändsticksaskar.





När dessa var klara fanns det papper kvar så jag skapade ett kort till, med en fin text från Bildmålarna.



Utav av det papper som fortfarande fanns kvar gjorde jag ytterligare ett kort.



Tänk så många alster det kan bli utav två mönstrade papper, cardstock och dekorationer.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning