Vi tager varandra

Hejsan!
Sommartid är bröllopstid och det gäller även här i bloggen idag. Jag har gjort ett kort med Pion Designs serie Vintage Wedding och detta papper heter wedding bells. Jag har använt båda sidorna. Jag har använt en av klippbilder på framsidan från papperet images. Band och rosor kommer från webshopen och rosbladen har jag stansat ut med en Cheery Lynn dies. Fjärilarna kommer också från ett klippark, borders. Hjärtat har jag stansat ut med en Magnolia dies, my love heart, och det lilla hjärtat i nedre hörnet är dess skräp som jag tagit vara på. Texten är en stämpel från Pysseldags. Alla kanter är inkade med distress ink frayed burlap.

Vi tager varandra

På kortets insida har jag klippt ut en av textrutorna på papperet images och en fjäril från papperet borders.

Vi tager varandra insida

På baksidan har jag endast satt fast min utskrivana ruta med handgjort av...

Vi tager varandra baksida

Ni har väl inte missat att Nettan lämnar 30 % i webshopen under denna vecka! Passa på att handla :)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning