Babykort

Hejsan!
Idag är det tisdag och min bloggdag hos Nettans Scrapbooking 4 you. Som ni säkert alla har läst så stänger Nettan ner Scrapbooking 4 you. Just nu ligger webshopen nere då den blev för överbelastad av alla som ville shoppa på rean.
I lördags var jag och pysslade med Jeanette/Tettiz och då gjorde jag massor av kort. Totalt blev det tio kort under 12 timmar. Så himla skoj. För första gången flög tiden iväg då melodifestivalen visades. Hur som helst...idag ska jag visa er ett babykort a´la body.

Babykort body

Till kortstommen har jag använt vit cardstock och det mönstrade papperet kommer från Maja Designs Vintage baby. De söta små fötter kommer från Vilda Stamps. Dekorerade med några blommor samt en nallecharm.

Babykort body insida

På kortets insida har jag använt samma papper fast dess baksida. Den  övre texten kommer från K-Design och den undre från Pysseldags.

Babykort body baksida

Kortets baksida har samma papper som framsidan. Jag brukar normalt ha stämplat min personliga stämpel innan visning, men det har jag inte hunnit. 

Ha en bra dag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning