Tilda med kanin


Hejsan!
Idag är det tisdag och det innebär att det är min bloggdag hos Nettans Scrapbooking 4 you :)
Förra veckan fick ni se ett kort jag gjorde på en scrappträff. Kortet röstades fram som vinnare och finaste Nettan sponsrade utmaningen med detta pris :)

Vinst

Stort tack till det fina priset :)
I helgen som var skulle jag varit på en scrappträff som blev inställd p g a sjukdom. Några av scrappträffens deltagare beslöt sig för att träffas ändå och då skapade jag dessa kort. Självklart hittar ni vinsten ovan på korten :)

Tilda med kanin

För ovanlighetens skull valde jag att använda ett rosa cardstock till kortstomme. De mönstrade papperen kommer från Pink Paislee. Dekorationerna kommer som sagt från vinsten på bilden ovan. Jag har använt rosor, en vintage blomma, band, pearl maker, samt utstansade blad med Cheery Lynn branch dies.

Om det finns något...

Även till detta kort har jag använt rosa cardstock och mönstrat papper från Pink Paislee. Dekorerat med utstansade detaljer från Memory Box och Quickkutz. Samma rosor och utstansade blad som på kortet ovan. Även på detta kort har jag använt pearl maker. 

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning