Ett äldre par

Hejsan!
De senaste dagarna har jag skapat för första gången på länge. Jag gjorde tre kort och ett av de ska ni få se idag, då jag bloggar för Nettans Scrapbooking 4 you. Jag har använt en gråblå cardstock till kortstomme. De mönstrade papperen kommer från Pion Designs serie Shorline Treasures coh My Precious Daughter.  Jag har använt delar av DragonflySeahorse och Pansy.

An old cuple 1
Stämpelmotiven kommer from The Greeting Farm och de har jag köpt begagnat under sommaren. Jag har velat haft dem sedan de kom och äntligen finns det fina äldre paret i mina ägor :) Jag har valt att inte dekorera detta kort. Dels för att det äldre paret ska få ta plats, men också för att de mönstrade papperen är fina nog. Denna viking är helt ny för mig. Kortet öppnas upp i två steg.
An old cuple 2
An old cuple 3

Jag har satt mönstrat papper även på kortets baksida och stämplat dit min personliga stämpel.

An old cuple 4

Ha en underbar dag!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning