Nytt från Bildmålarna, del 2

Hejsan!
Idag bloggar jag hos Nettans Scrapbooking 4 you. Sommaren närmar sig och med den även de underbart goda jordgubbarna. Det finns inget mer somrigt än att äta en tallrik jordgubbar med vispgrädde. Längtar tills de solmogna, röda jordgubbar ligger på tallriken framför mig. En av Bildmålarnas nya motiv, Mimosa jordgubbar, får mig att längta extra mycket. Till det här kortet har jag använt vit cardstock och mönstrat papper från Bildmålarnas nya paper pad, an ocean with strawberries. Jag har använt tre olika sorters blommor, burlap mini flower brunpaper florettes creme och  vienna flower röd

Mimosa med jordgubbar

Texten kommer från Bildmålarna.

Mimosa med jordgubbar 2

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning