Julkort med Magnolia

Idag gästar jag Nettans Scrapbooking 4 you. Tredje advent är det idag och julen närmar sig med stormande steg. Jag hoppas ni har tid att sätta er ner och skapa lite julkort mellan julstöket och julhandeln :) Själv har jag gjort ett julkort med mönstrat papper från Magnolia, North Pole. Kanterna har jag inkat med distress ink. Stämpelmotivet är från Magnolia och den lånade jag av en scrapvän :) De stämplade tagsen kommer från Bildmålarna och säljs i ett set om sex tags, varav den ena är tom så man kan stämpla en egen text. Det har jag gjort här. God jul har jag stämplat dit och även den texten är från Bildmålarna. I blomsterdekorationen har jag använt röda rosor, samt pyntebär och blad från egna gömmor. Spetsen hittar ni också i webshopen.

Magnolia snögubbe

Ha en trevlig tredje advent!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning