Sara

Igår hade min syster 40-års kalas. Hon hade ställt upp ett partytält ute på gården och bjöd på massor av god mat och dryck. Hennes barndomskompis hade ordnat med en tipspromenad med frågor om syrran. En del lite kluriga, men jag lyckades knåpa ihop åtta av tio rätt. Så, vad köper man till någon som har det mesta? Jag klurade en del, men det slutade med att jag köpte en vindruvsplanta till henne. Ska bli skoj att se vad det blir av den.

Självklart så scrappade jag ett kort till henne också. För mig var det första gången jag gjorde ett kort med ett foto på personen i fråga. Kul och annorlunda. För ett år sedan ställde hon upp att bli fotat med en prinsesstrut på huvudet...så det fotot fick det bli!


Det var även mitt första kort där jag kombinerade ramkort med stafflikort. Idén har jag fått utav Madeleine.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning