Chokladkort

Idag har jag gjort färdigt ett chokladkort som jag påbörjade igår kväll. Den här varianten är ny för mig och tutorialen jag har arbetat efter hittar ni HÄR! Den är på norska men är väldigt tydlig och enkel att förstå. Både motivstämpeln och textstämpeln kommer från Bildmålarna.


På kortets insida har jag gjort en liten ficka med en tag. Tagen är ganska stor så det finns gott om plats att skriva sin hälsning. Till höger finns ett fack där det ryms en Marabou chokladkaka 100 gram.


På kortets baksida har jag förut ett mönstrat papper bara satt fast min personliga stämpel.



Kommentarer

  1. Very very beautiful Malin and also very very delicious!

    SvaraRadera
  2. Hi Malin, wow I just love this creation and thank you so much for the link to the tutorial. I wouldn't mind trying this out 'one day'....it looks rather inviting I must say...very professional for sure...hope you are well...luv annie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning