Something good will happen today

För en tid sedan när jag var på en färgläggningskurs färglade jag denna söta Tilda. Hon har sedan blivit liggande fram tills nu, då hon äntligen fått bli ett färdigt kort...Jag har använt papper från Glitz serie Pretty in pink och jag tycker att budskapet på papperet är underbart, Something good will happen today, och har därför valt att inte stämpla någon annan text på kortets framsida.
Med det här kortet deltar jag i utmaningen som just nu pågår hos Totally Tilda Challange och utmaningen innebär att skapa ett valfritt Tildaalster med vimplar och/eller flaggor.

Kommentarer

  1. This is so pretty
    Thanks for joining us for this challenge at
    Totally Tilda
    Hugs, Becky x

    I've got candy on my blog if youre interested http://attic-crafter.blogspot.co.uk/

    SvaraRadera
  2. Hi, what a wonderful card, I love your gorgeous Tilda and very pretty bunting.
    Thank you so much for joining us at Totally Tilda.
    Love,melly. xxx

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning