Cybercrop på Scrappiz

Då var det dags för cybercrop på scrappiz. De har ordnat med en massa roliga utmaningar.

Mitt första bidrag är till Stämpelhusets färgkombination, där det endast är tillåtet att scrappa en LO/kort i färgerna gult, lila, orange och grönt.

Mitt bidrag till Scrapgalens tekniktävling, där man på sin LO ska använda sig av minst fem av de tekniker som finna medräknade:
Jag använde mig av alla tekniker utom en på Scrapgalens tekniklista. Jag har rivit och rullat papper, som jag sedan inkat. Detta föreställer skräpet på bilden. Jag har kladdat med färg i nedre kant för att skapa en skogsliknande miljö. Jag har figurklippt grenen som är i tyg samt liljekonvaljen och haren i högra hörnet. Fotografierna har jag sytt fast med maskin. Min titel och fåglarna på grenen har jag stansat ut med QK.

Mitt bidrag till Grodans Scrapgardens tävling och som är skapad efter deras skiss:
Mitt bidrag till Lilla Handarbetsboden är skapad efter deras skiss.

I Scraplagrets tävling skulle vi bli inspirerad av deras bild på en body. Jag blev inspirerad av bodyns färger samt larven. Jag fastnade även för det lite larviga i bodyn och därav valet av mitt papper och dekorationer.
Mitt bidrag till Pysselmyrans korttävling:
Slutligen kommer mitt bidrag till Designats tävling. Minst tre foton ska användas samt handskriven journaling. Min journaling är dold i mitt bidrag, ett litet kort bland blommorna.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning